Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hovězí ve vlastní šťávě. Můj německý ovčák také jednou ode mě dostal na přilepšenou tuto konzervu, aby měl změnu. Bohužel, myšlenka byla dobrá, ale spolupráce vázla. Jen přičichnul a odešel. Miska tam ležela celé dopoledne a když už mi bylo jasné, že zájem nebude, odnesla jsem ten výtvor našich konzerváren slepicím.

Nabrala jsem mu maso z jeho psí konzervy a jen se po něm zaprášilo.

Nebylo to tedy jeho zažívacími problémy jak jsem si zprvu myslela, ale tím blafem který do konzerv pro nás lidi dávají.:-/

0 1
možnosti

Tak jste měl zajet na Mácháč a dát si tam v nějakém bufíku polední menu za 75,-. Prostě bez peněz ani do Chorvatska nelez.;-)

1 0
možnosti
Foto

Peněz jsem měl dost, konzervu jsem si nekoupil z důvodů finanční nouze. Přečtěte si znovu úvod článku.

0 0
možnosti

Ta konzerva guláše na dovču k moři - to mi dost připomíná jeden krásný český film :-) Obvykle stačí si přečíst etiketu a člověk hned ví, co od toho očekávat...

1 0
možnosti

Vy si asi hrajete na světáka ale přitom jste obyčejný buran,

btw, konzervička, za čtyři pětky, co jste asi čekal, vy trubko? Flák svíčkové stočený vevnitř?  8-o

8 1
možnosti
Foto

Za čtyři pětky jsem čekal jídlo, které se dá konzumovat. I kdyby ta konzerva stála korunu, žádný obchodník nemá právo nabízet k jídlu blitky. Trubko.

0 1
možnosti

I18v50o 58Ž30á19č93e91k

3. 8. 2014 16:39

Člověk se ve všem musí trochu vyznat, dokonce i v nakupování konzerv. Občas konzervy kupuji a jím a už dlouho mi z žádné nebylo špatně. O jídlech, která uvařili profesionální kuchaři v Aramarku, kam běžně chodím na obědy, to bohužel říci nemohu.

3 0
možnosti

Koupil jste si blbou konzervu, navíc od zahraničního výrobce a kvůli tomu nazýváte Českou kotlinu dírou, páchnoucí močovinou ? Rv:-/

8 0
možnosti
Foto

Ne, kvůli tomu ne. Je to tzv. hyperbola. Znovu cituji:  Já vím, Čechy nejsou jen bezdomovci, páchnoucí ulice a hovězí konzervy. Záměrně zveličuji, ale bohužel je pravda, že je vždy pár signifikantních jevů, které si zapamatujete a ty pak ovlivňují naše vzpomínky a náš celkový dojem z té či oné země. Tak pozor právě na tyhle typické znaky naší malé, stále ještě trochu zaostalé české zemičky.

0 1
možnosti

Možná proto, abych byl ušetřen podobné zkušenosti, jsem už dobrých 35 let nekoupil žádnou konzervu.:-) Z doslechu vím, že konzervy pro psy jsou daleko kvalitnější. Výrobce zřejmé spoléhá na to, že aspoň 1x si ten jeho blaf někdo koupí. Opravdu by to chtělo solidního výrobce, který by dokázal vyrobit slušné hotové jídlo v konzervě a převálcoval by konkurenci.

1 0
možnosti

..koupit si hovězí guláš v konzervě...???8-o...může jen příznivec vybrané italské kuchyně....

10 0
možnosti
Foto

Znovu si přečtěte úvod článku. Běžně si konzervy nekupuji, ale stalo se. Je to špatně?

0 0
možnosti

Vy jste ten typ,který s oblibou kope do naší země a připosírá se z ciziny.......pouze chci říct, že konzervy všude na světě jsou sračky,více či méně nedokonalé náhražky normálních jídel stejného názvu.....v Chorvatsku jsem byl a je to v restauracích přibližně stejný šunt jako u nás(pouze materiál a cena se liší)....no jo, s výhledem na moře a za ty prachy,jako správnej čecháček, či moraváček - pomluvit svou zemi je to nejjednodušší......na Novým Zélandu jsem jedl ty jejich fish+chips,země,kde je moře všude okolo, mnohdy to byly neuvěřitelný mražený kdoví co.......doporučení pro vás?..cestujte a nepomlouvejte...howgh[>-]

6 1
možnosti
Foto

Jsem rád, že vím, jaký jsem vlastně typ. Dokázal jste to posoudit na základě jednoho blogu. Svou zemi nepomlouvám a když ukáži na konkrétní nešvary své země, dělám pro ni mnohem víc, než ten, kdo je přehlíží.

0 1
možnosti

Nezbývá mi než s autorem článku bezvýhradně souhlasit, jenom nechápu, co se mu v hlavě přihodilo, že si koupil konzervu drze nazvanou "hovězí guláš". Už léta jsou "masové" konzevy plněny masou podivné břečky s kousky šlach a kůží. Většina konzerv nemá hodnotu odpovídající alespoň ceně plechovky, ve které jsou zabaleny. Jediné konzervy, které skutečně obsahují to, co je inzerováno na obalu, jsou fazole  a mořské rybyv rajské omáčce  . U těch ostatních je jejich výroba zbytečným plýtváním plechovkami a prací. Věřím, že se v dohledné době většina zákazníků začne chovat jako já. a přestane ty mizerné šmejdy kupovat. Pak se  snad najde nějaký slušný výrobce, který využije situace a bude si vážit toho, že má prodejný artikl, což v dnešní době není snadné najít.

6 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2537x
Bloger, kterého baví formulovat myšlenky o věcech, kterým se pokouší porozumět. Dapcom