Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

Osszever

20. 9. 2012 23:23
Konec pohádky o vzkvétající zemi

Docela chápu vaše znechucení, občas mám obdobné pocity, i když nepodnikám. Stát se už nějakou dobu sám chová jako dojička a já když vidím, co s těmi penězi dělají, tak bych si je nejraděj nechala taky. Za vaše peníze si na vás koupí ještě větší bič  ... Leč jako zaměstnanec nemohu. Překvapují mě vaše zkušenosti s exekutory, jeden by řekl, že když kašlou na zákony a nedejbože nějakou tu etiku, tak budou aspoň efektivní. Ale asi jsou to opravdu jen trapní žabaři, kteří na skutečně nepoctivé a protřelé dlužníky nemají a sosají jen ty, kteří se neumí bránit anebo o dluhu do poslední chvíle ani neví - ti jsou nejjednodušší.

0 0
možnosti
JPZP

Jarka Pavlíčková z Prahy

20. 9. 2012 14:18
Názor

Současná vláda rozpočtové odpovědnosti naopak s tuenly a korupcí hodně pohnula a dlužno říci, že kdo nesouhlasí s jejími postupy, je vlastně pro korupci a tunely. Vezměte si kauzu s Rathem. Žádnou obdobnou kauzu ODS a TOP 09, protože jsou křišaťálově čisté a jsou zde správní lidé na správném místě.

0 0
možnosti
TJ

iElEn

20. 9. 2012 17:28
Re: Názor

Chybí tam banda smajlíků. Takhle by si třeba mohl někdo myslet, že to není ironie...

1 0
možnosti
PH

modrénebe

20. 9. 2012 14:13
a co tento názor,

krademe všichni, včetně státu, ale stát na kradení má zákony.

2 0
možnosti
RH

Kruton

20. 9. 2012 13:51
co se tyce okradani

Ve vztahu stát-občan je občan spíše obětí než vinikem.

0 0
možnosti
TJ

bodlinka

20. 9. 2012 13:49
Nejsem padlá na hlavu

Když vidím, že vybrané daně jsou rozkradeny, buď úplně na tvrdo v krabicích či igelitkách, nebo rafinovaněji ve zmanipulovaných státních zakázkách a podivných provizích, když vidím, že zbytek se rozdá nepřizpůsobivým, tak opravdu nemám potřebu platit víc, než opravdu, ale opravdu musím. Což znamená nejmenší sociální a zdravotní, DPH a spotřební daň z nafty. Tomu se bohužel vyhnout nelze, od hranic žiju příliš daleko.

0 0
možnosti
IT

Mahon Point

20. 9. 2012 13:43
Nejste trochu mimo ?

Copak stat krast muze - rika se tomu zdaneni a my kdyz se okrast nenechame, tak okradame stat ? Ja osobne na stat kaslu a preji si, aby i stat kaslal na mne !

2 0
možnosti
M

mujkancl

20. 9. 2012 13:41
Také jsem takový blbec

Stále zvažuji, zda se vydat cestou gaunerů. Čím víc se snažím, víc mě stát okrádá. A já pořád jak debil se chovám slušně, vše řádně platím a nikdy jsem po nikom nic nechtěl, k doktorům nechodím, nemocný nejsem, nikomu nedlužím a přesto se mám víc a víc bídněji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2537x
Bloger, kterého baví formulovat myšlenky o věcech, kterým se pokouší porozumět. Dapcom