Osobní

Daniel Habětínek

Očkování podle Michaely Jílkové

Včera (14. 2. 2019) jsem zhlédl pořad Máte slovo na téma očkování, moderovaný Michaelou Jílkovou. Tuhle konfrontační šou jsem dávno přestal sledovat, protože formát pořadu nabízí pouze předvídatelný průběh toho,

15.2.2019 v 13:35 | Karma článku: 33.15 | Přečteno: 3958 | Diskuse

Daniel Habětínek

Lístky v tramvaji prodává automat, pokuty vybírá člověk

Byl nevrlý a podle způsobu, jakým se ke mně choval, bylo zjevné, že mne považuje za imbecila, protože já jeho informaci nezhodnotil​...

3.10.2016 v 15:44 | Karma článku: 35.40 | Přečteno: 2158 | Diskuse

Daniel Habětínek

Udělal jsem formální chybu, podal jsem daňové přiznání včas a správně, ale na papíře.

Tak jo, dostal jsem tu pokutu za nepodání daňového přiznání elektronickou formou. V odůvodnění se píše:

6.5.2015 v 15:41 | Karma článku: 39.65 | Přečteno: 2459 | Diskuse

Daniel Habětínek

Plážová féerie

„Enrico, kdybych chtěl strávit zbytek dovolené někde na nějaké pěkné pláži, doporučil bys mi Itálii nebo Chorvatsko?“

17.8.2014 v 17:26 | Karma článku: 12.13 | Přečteno: 647 | Diskuse

Daniel Habětínek

Konzerva, z které se mi chtělo blejt

Regály s konzervami ve všech typech krámků, krámů, obchodů a obchodních řetězců míjím bez povšimnutí a nevzpomínám si, že bych za posledních 15 až 20 let nějakou konzervu kupoval. Ale blížil se den odjezdu na naši dovolenou. Měl jsem za úkol pořídit pár drobností, a konzervy mezi nimi nebyly.

3.8.2014 v 13:38 | Karma článku: 26.63 | Přečteno: 2762 | Diskuse

Daniel Habětínek

Rozhodl jsem se, že nebudu volit pana Schwarzenberga

Překvapuje mne, že národ, který je v jiných případech tak citlivý na vnějškové projevy různých „bezvýznamných“ prohřešků, jako je vada řeči, směšná gesta, všelijaká přeřeknutí, čtení novin v parlamentu, usínání v parlamentních lavicích, nebo fakt, že je někdo pouze „příliš“ starý, najednou toto vše považuje za půvabné až roztomilé a ba co víc vlastně důvodem k tomu, abychom si takového člověka zvolili za svého prezidenta. Nikomu z těchto „zamilovaných“ najednou nevadí ani to, že manželka prezidentského kandidáta neumí česky a prakticky žije ve Vídni. Přestože eventuální budoucí první dáma ovládá několik jazyků, tak čeština do této výbavy rozhodně nepatří – a proč také, vždyť na zahraničních cestách je tento jazyk zbytečný a v Čechách, na Moravě a Slezsku to této jinak velmi šaramantní dámě její poddaný lid jistě odpustí.

16.1.2013 v 13:00 | Karma článku: 41.99 | Přečteno: 4758 | Diskuse

Daniel Habětínek

Ukradená Smetanova tykadla

Dnes jsem si na serveru iDnes.cz přečetl, že pan Částečka, reprezentant ODS, který kandiduje na post senátora za Zlínský kraj, nechal na svou velectěnou hlavu namalovat Smetanova tykadla. Udělal to promyšleně a zdůvodnil to tím, že je to vtipné. Politik je jednou veřejná osoba a měl by se smířit s tím, že ho lidé vidí třeba s tykadly. Není prý sám, kdo tento nápad takto využil.

7.10.2012 v 11:05 | Karma článku: 29.24 | Přečteno: 1531 | Diskuse

Daniel Habětínek

Proč bychom (ne)měli okrádat stát?

Došel jsem k závěru, že v této zemi je lepší být gaunerem, než slušným člověkem, jenomže já sám nemám „ty koule“ na to se jím stát, tak si alespoň postesknu a dál budu pískat kudlu.

20.9.2012 v 13:30 | Karma článku: 32.69 | Přečteno: 1852 | Diskuse

Daniel Habětínek

Jak mi známost NEpomohla k práci

Už dva roky se tu a tam pokouším zaujmout nějakého personalistu svým CéVé, ale zatím se mi pouze ve dvou případech podařilo dostat až k ústním pohovorům.

1.7.2012 v 12:21 | Karma článku: 24.76 | Přečteno: 2019 | Diskuse

Daniel Habětínek

Pan R je vlastně slušný člověk

Pan R je „veselé“ téma měsíce. Snad každý se k němu nějak vyjádřil, ovšem není nás příliš mnoho, kdo si myslí, že je to vlastně slušný člověk.

21.5.2012 v 19:25 | Karma článku: 17.64 | Přečteno: 1026 | Diskuse
Počet článků 14 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2536

Bloger, kterého baví formulovat myšlenky o věcech, kterým se pokouší porozumět. Dapcom